Aanmelding

Bent u klant bij VFA? Dan kunt u zich aanmelden door het aanmeldformulier op onze website in te vullen. Zodra u een reactie van ons hebt ontvangen kunt u bij ons een pakket op komen halen. U dient zich dan te legitimeren en ook de gegevens van de huisdieren te kunnen laten zien. Bijvoorbeeld een paspoort/inentingsboekje of een patiëntenkaart van een dierenarts. Bij VFA krijgt u een verwijsbrief, deze dient u ingevuld mee te nemen bij uw eerste bezoek. Als u deze documenten niet in uw bezit heeft, neem dan even contact met ons op, dan kunnen we een oplossing zoeken.

Ben u geen klant bij VFA? Dan kunt u zich aanmelden door het aanmeldformulier op onze website in te vullen. Uw aanmelding is pas definitief als u van ons bericht heeft ontvangen met daarin een afspraak voor een intakegesprek.
Wanneer u bij ons langskomt voor een intakegesprek verzoeken wij u om de volgende documenten mee te nemen (van alle thuiswonende gezinsleden):

  • Identiteitsbewijs
  • Bankafschriften van de laatste 3 maanden (ook spaarrekeningen)
  • Loonstroken van de afgelopen 3 maanden + contract of bewijs uitkering
  • Gegevens toeslagen belastingdienst
  • Huurcontract / koopcontract woning(en)
  • Bewijsstukken van overige vaste lasten (telefoon/internet, gas/licht/water, verzekeringen etc.)
  • Bewijsstukken schulden en eventuele afbetalingsregelingen
  • Eventuele papieren schuldhulpverlening/bewindvoering
  • Paspoort(en) huisdieren, inschrijvingsbewijs/patiëntenkaart van dierenarts mag ook.

Bovenstaande documenten zijn voor ons ter verificatie. Wij kopiëren en bewaren niets, maar willen misbruik voorkomen en dat kan alleen door controle van de financiële situatie. Zonder bovenstaande documenten kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Lees hier de voorwaarden
Meld u hier aan.